Briškula,trešeta,kužina...:-)) - mriza zivota - Blog.hr

ponedjeljak, 29.06.2015.

Briškula,trešeta,kužina...:-))





Raspitivala se pomidora kod restanog
kumpira
kad srili se na crno podobro užgaloj cesti;

-Znate li možda,srce od kumpira
di nan Jere ordinira?
Di bi ga mogla srist i
kad bi me moga pojist?

Raspitivalo se kuvano jaje kod jaja na joko;
-Svi me traže,zaslinila i marmelada...

Zelena salata-oče-neće-uzdanila duboko,
priduboko;
-Lipa parada-Jere nema,a ja venen mlada.

Poručila jon već nervozna sarma od zelja
priko bliske jon tegle kisela mlika;
-Ja san Jerina stara jubav i nova želja
neka me ponese njegove gladi podivljala
rika.







A ovo je extra dodatak za Dom-e-Niko-lu zvanog-NIKE:






.........................






05:18 | Komentari 27 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>