Čini kuco i ne sviri...:-) - mriza zivota - Blog.hr

četvrtak, 09.07.2015.

Čini kuco i ne sviri...:-)

Galebe bili
Šesna ti boja
a i lipo ti i stoji
i još kad te ovako vidin na provi
kričiš li kričiš ko kumpanji moji.

-Zadovojan san šta san bili,
a sviđa mi se i siva boja,
a kričin jerbo
radujen se ovon suncu
št a tepli i more i vale i kale
I borovinu i cvit
pa je lipši svit.-






Al ti kričiš i kad je zima
Čula san te!
Kričiš i kad se nebo najidi
I kad se sunce od bisa skrije
Kaži mi kakva ti je to užanca
kad na nebu sunca nima vidit
niti p od palca.
-Tad ja jopet kričin-pivan
ne minjan ton!
Vira me užge i snaži
jerbo nebo će se razvedrit
I sunce će opet na vrj njega zasist.,
a ti kuco čini i ne sviri.
Jel važi? Važi i ne zviri!:-)







15:12 | Komentari 20 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>